מוקד הכוח של ארבע עונות ניהול עושר טמון באיכות ההון האנושי, המחזיקים במוניטין מוכח וניסיון עתיר שנים
בתחום הבנקאות הפרטית וניהול העושר לשכבות האמידות בישראל.

צוות מנהלי חטיבת ניהול העושר של ארבע עונות רותמים את הידע והיכולות על-מנת להבטיח כי קהל לקוחותינו יזכה לשירות ומקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. עניין זה זוכה לביטוי כבר בשלבי קליטת לקוח, המלווה בידי מנהל בכיר, המתפקד עבורו כסנטר ואחראי על כלל הפעילות – ניהול פורטפוליו ההשקעות והנכסים לצד טיפול בהיבטים לוגיסטיים, תפעוליים, בירוקרטיים ועוד. מנהל ההשקעות מהווה כתובת יחידה (Signal Contact) למכלול הצרכים עבור הלקוח לאורך כל הדרך.

מנהלי ניהול העושר מתמחים במערך רחב של פתרונות המשלבים בין כל מה שהלקוח רוצה, לאלו שצריך. זהו תוצר של גישה קפדנית ובלתי מתפשרת ביחס לאיתור ובחירת ההון האנושי שיבטיח סטנדרט שירותי ומקצועיות שאין דומה לו בתחום.

צוות המומחים

רוברט כרמלי

רוברט כרמלי

מנהל השקעות ראשי

אושרי ווקנין

אושרי ווקנין

מנהל מחלקת פלטינום

אנו שותפים שלך להשקעה, לדרך ולהצלחה.

בעל ניסיון עתיר שנים בתעשיית ניהול ההשקעות המקומית והגלובלית. במסגרת תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל דסק חו"ל ב'פעילים ניהול תיקי השקעות' וכמנהל דסק חו"ל במגדל קרנות נאמנות. לכרמלי ניסיון מוכח גם בתפקידי מפתח בגופים פיננסיים בינלאומיים, בין היתר, ב-Deutsche Bank הבינלאומית. מחזיק ברישיון ייעוץ השקעות מטעם הרשות לני"ע.

בוגר תואר שני במנהל עסקים (MBA), התמחות בפיננסים והשקעות, Zicklin School of Business, אוניברסיטת New York.

בעל ניסיון מוכח של למעלה מ-15 שנים בשוק ההון ובמערכת הבנקאית. את דרכו המקצועית החל כיועץ השקעות בבנק הפועלים והתקדם בשורה של תפקידי מפתח, בין השאר, מונה למנהל קשרי לקוחות בחטיבת הבנקאות הפרטית של בנק הפועלים, במסגרת התפקיד ליווה את פלח לקוחות עושר מהדרג הבכיר במשק הישראלי. מחזיק ברישיון ייעוץ השקעות מטעם הרשות לני"ע.

בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול (B.A.) מאוניברסיטת בן- גוריון ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון וכלכלה.